9 września 2012

Prolog

Prolog

- Nina! - zawołałam swoją córkę.
- Co znowu?
- Już od dwóch tygodni proszę Cię żebyś posprzątałą na strychu, a ty co?
- No ale mamo, przecież ja się dzisiaj umówiłam z dziewczynami!
- Masz posprzątać!
- No dobra, ale wiedz, że robię to tylko z miłości do Ciebie.
- I tak masz posprzątać!
- No dobra - powiedziała wkurzona i poszła na strych.
Nie było jej już około 2 godzin, dziwne. Postanowiłam sparwdzić co jej tak dużo czasu zajmuje. Weszłam na strych a ona słucha piosenke, ale nie byle jakich tylko piosenek One Direction. 
- Miałaś sprzątać - powiedziałam opierając się o drzwi.
- Mamo, co to za zepół? Mają świetne piosenki.
- Wiem, kiedy byłam w twoim wieku, byłam ich wielką fanką.
- Muszę przyznać, że są całkiem przystojni - powiedziała Nina.
- A który najlepszy? - zapytałam ze śmiechem.
- Hmm.....chyba ten w loczkach. Jak się nazywa?
- Harry Styles.
- Hahahah, tak jak tata!
- No właśnie....
- Nie gadaj, tata miał zespół? Chciałąbym poznać resztę....
- Kochanie, ale ty ich znasz....
- Czyli....że to są wujek, Niall, Louis, Zayn i Liam?
- Dokładnie.
- Ale odjazd! Czemu nigdy nic nie mówiliście? Jak się poznaliście? Byli wtedy sławni? Opowiedz mi, prosze!
- A nie miałaś się czasem spotkać z dziewczynami?
- No mamooooo....prooooszeeee!
- Spotkaj się z koleżąnkami, a ja zaproszę na kolacje resztę, i wszyscy Ci to opowiemy. Nicole też napewno z checią posłucha.
- Ok to o 19:00 jestem w domu! Już się nie mogę doczekać, kocham Cię, paaa.
- Narazie.
Zeszałam spowrotem do kuchni, zadzwoniłam do wszystkich i zaprosiłam ich na kolacje. Tylko co przygotować będzie nas baardzo dużo, plus oczywiście Niall. Ok, przygotowania czas zacząć.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że wam się spodoba. Jeśli tak to zostawcie komentarz. Pierwszy rozdział już niedługo.

2 komentarze:

  1. Super blog, zapowiada się zarąbiście. Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, nie piszę o 1D, chociaż bardzo ich lubię, tez mam owego bloga, więc zpraszam, odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację, oczywiście Twojego tez już obserwuję, więc czekam na rewanż :*
    http://seconddiffrentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń